pauoberglund

Direktlänk till inlägg 20 december 2009

Helgen

Av Pauline Berglund - 20 december 2009 23:58

Hellu

Har inte skrivit på hela helgen, men jag gör det nu iaf^^

Vi börjar med fredagen:

Hade julavslutning i skolan, så vi började 10 och så fick vi våra betyg (4 MVG, WOHOOO!! :D). Sen var det "stor" avslutning i gympasalen, vi satt längst bak men det var typ 10 små irriterande åttor som stog i vägen och inte fattade vad "flytta på er" betyder! Sen gick vi fram och bad dom flytta på sig, för vi såg ju inte ett smack. Då var kanske hälften av dem vänliga och gick två decimeter åt höger. Då var typ hela avslutningen slut. Tack så mycket för det...-.-' Sen gick iaf jag, Alice, Elvira, Arne och Alice R till täbban (vi försökte få med oss Rasmus men det gick inte :( ) och där träffade vi en Alex och några till, så vi gick till mcdonalds och åt lite, sen stack typ alla. Så jag, Arne och Elvira var kvar och satt vid scenen och... ja, pratade, typ xP Sen var Arne tvungen att ge sig av. Till Norrland. HELA JULLOVET!!   Snyft...

Iallafall gick jag och Elvira runt lite, sen behövde hon också sticka. Så jag var ensam kvar, hittade julklapp åt pappa och sen åkte jag hem.

Senare på kvällen åkte hela familjen till Lidingö och åt julbord :D Det var jättegott, särskilt efterrätterna... :P

Det var fredagen det^^


Lördag:

Vaknade vid 11, åt frukost, sen skjutsade pappa mej till täbban för att jag skulle jobba :P Så jag jobbade från 12-18 på Godispralinen med att packa 1 000 000 påsar och strutar med olika sorters godis. Sen var jag klar med dom, och då fick jag göra 2000 000 stycken till. Woho... xP men sen fick jag iaf ganska mycket godis och lön för lördagen+onsdagen (=320kr :P) så det var ju trevligt. Sen kom jag hem och då hade vi Charlotta, Janne o Fredrik här på middag, mamma hade gjort en jättegod hallonmousse-tårta till efterrätt... :)

Sen satt jag uppe till ca 3 på natten för att jag hade upptäckt att Johanna hade en massa bra videos från Green Day-konserten, så jag satt och kollade på dom. Resultatet: En grinig Pauline nästa dag.


Söndag (idag):

Gick upp nån gång vid 12, och då ringde Elvira och undrade om jag ville komma till täbban lite. Så jag kom dit nån gång vid 13, och vi gick runt och gjorde typ ingenting xP På McDonalds hade jag upptäckt en kille (som fick smeknamnet Green Day pga Green Day-tröja o Green Day på väskan) som vi sedan typ förföljde genom täbban. Det var... kul xP Sen åkte jag hem för jag skulle till stallet, och där hade vi julavslutning med gymkhana :D vårt lag var 3 pers och hade Rufus (vi hette RuffMuffinsarna och målade en glittrig muffin på Rufus xP), det andra laget var 4 och hade TinTin (TinTin har betydligt längre ben och är mycket snabbare än Rufus). De vann med 8-5. Yay.

Sen kom jag hem och städade Lisas bur^^


Oooo vilken spännande helg jag hade xD

Hejdå  


 
 
Arneee!!

Arneee!!

21 december 2009 13:49

Jag kastade ju "ut" Rasmus från vårat sällskap ju!! Sådeså!
Och jag saknar dig : (
Och min näringskedja var bäst, även om den inte var min.. xD
PUSSÅKRAM!!

http://matildaarneeriksson.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pauline Berglund - 6 mars 2010 15:27

Hellu! Nu smsbloggar jag, ooo! x) Iaf, nu sitter jag i bilen på väg hem till täby från idre, så det är halvt snyftigt:( Jag sitter i varje fall här o försöker plugga till spanskaprovet som jag har på tisdag, o det går väl sådär xP Nu vet jag inte om ...

Av Pauline Berglund - 28 februari 2010 20:57

Hej alla små snöiga människor ute i världen! Nu sitter jag här i stugan i Idre och... skriver. Obviosly x) Och jag är så underbart glad, jag är hemma, där jag ska vara :D jag ÄLSKAR verkligen Idre, det är här jag ska bo sen när jag blir... stor? Vu...

Av Pauline Berglund - 18 februari 2010 21:51

Hej på er! Jag... har ett liv. Tror jag. Ibland. Och det där var bara aningen random... xD Iallafall, dagens inlägg har två punkter: Green Day och gymnasiet. Jag tror att jag börjar med gymnasiet...  Jag har valt. YAY! :D Det blev 1. Tibble - b...

Av Pauline Berglund - 7 februari 2010 00:53

Hellu WAAA!! Jag har ju inte skrivit på jättlänge, varför är det ingen som har sagt nåt?! D: Det har iochförsej inte hänt så himla mycket spännande den sista tiden, förutom en eller kanske två saker: JAG HAR TANDSTÄLLNING. Jag trodde att jag skulle...

Av Pauline Berglund - 19 januari 2010 22:22

Mitt liv kommer gå av helvete. Allt är bara en enda stor röra; skolan, fiolen, sömnbrist... Allt är som en stor grå hemsk sörja som jag måste va itu med, eller så kommer jag typ dö. Jag har några ljuspunkter i livet, de som får mej att må bättre, men...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2009 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards