pauoberglund

Direktlänk till inlägg 28 februari 2010

IDRE!!!

Av Pauline Berglund - 28 februari 2010 20:57

Hej alla små snöiga människor ute i världen!

Nu sitter jag här i stugan i Idre och... skriver. Obviosly x) Och jag är så underbart glad, jag är hemma, där jag ska vara :D jag ÄLSKAR verkligen Idre, det är här jag ska bo sen när jag blir... stor? Vuxen? ...äldre än vad jag är nu? x) förhoppningsvis fattar nån vad jag menar... vi åkte igår vid 9.30 på morgonen, jag behövde sova... Och det första jag gör på resan (ca 5 minuter efter avfärd) när vi stannar för att tanka, är att skutta in på statoil och köpa cola och en påse bilar xD Smart, pauo... Iaf, ungefär hälften av den ca 9 timmar långa bilresan lyssnade jag på musik, och försökte fila lite på karaktärerna till min fantastiskt underbara vampyrberättelse (som jag har kommit ca en A4 på...), och lyckades få till lite bakrundshistoria om huvudpersonen^^ Vid Mora var det en oändlig bilkö, så då skuttade en Pauo ut ur bilen med kameran i högsta hugg och fotade kön, då jag inte lyckades göra det förra året... x) Bilder kanske kommer senare.

Iaf, vi kom fram ca kl 18 (vilket var den ungefärliga tiden som Johanna hade räknat ut), åt middag och installerade oss och på kvällen kollade jag på en hyfsad film (På smällen).

idag har vi... åkt skidor? xP Jag och johanna hittade höghöjdsbanan som jag gick i somras på konfalägret, där var det snö upp till midjan som vi glatt pulsade omkring i... sen skulle vi ta oss därifrån och det gick sådär), och när vi skulle ta oss ner för en liten sluttning/dike står det två killar där, den ena säger "titta där kommer två såna där... offpiståkare" xD Det har vi haft kul åt hela dagen^^

Mina nya skidor är underbara :P btw...

Imorrn blir det skidskola :)

Hejdå på er!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pauline Berglund - 6 mars 2010 15:27

Hellu! Nu smsbloggar jag, ooo! x) Iaf, nu sitter jag i bilen på väg hem till täby från idre, så det är halvt snyftigt:( Jag sitter i varje fall här o försöker plugga till spanskaprovet som jag har på tisdag, o det går väl sådär xP Nu vet jag inte om ...

Av Pauline Berglund - 18 februari 2010 21:51

Hej på er! Jag... har ett liv. Tror jag. Ibland. Och det där var bara aningen random... xD Iallafall, dagens inlägg har två punkter: Green Day och gymnasiet. Jag tror att jag börjar med gymnasiet...  Jag har valt. YAY! :D Det blev 1. Tibble - b...

Av Pauline Berglund - 7 februari 2010 00:53

Hellu WAAA!! Jag har ju inte skrivit på jättlänge, varför är det ingen som har sagt nåt?! D: Det har iochförsej inte hänt så himla mycket spännande den sista tiden, förutom en eller kanske två saker: JAG HAR TANDSTÄLLNING. Jag trodde att jag skulle...

Av Pauline Berglund - 19 januari 2010 22:22

Mitt liv kommer gå av helvete. Allt är bara en enda stor röra; skolan, fiolen, sömnbrist... Allt är som en stor grå hemsk sörja som jag måste va itu med, eller så kommer jag typ dö. Jag har några ljuspunkter i livet, de som får mej att må bättre, men...

Av Pauline Berglund - 18 januari 2010 20:28

Hej Jag är jättetrött, har mejlat några bilder till mitt bildprojekt till Fritte nu och förhoppningsvis kommer han skriva ut dem till imorrn :) Appropå bild, kommer vi ha danskurs till Täbydansen på onsdag - på sista bildlektionen!!! AAAAAAAAAAAAAA...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards